środa, 14 października 2015

urodzony trzynastego i życie po pięćdziesiątce

To był dzień pełen wrażeń. Miłych spotkań, otrzymanych życzeń, ciepłych słów... Dziękuję pięknie. Liczyłem na niewiele, zablokowałem nawet opcję przypominającą o tym fakcie na Facebooku, a jednak wielu mnie przechytrzyło  :-)
Właśnie wkraczam w zaawansowaną jesienną fazę życia i wcale mnie to nie przeraża. Choć na swoje lata czuję się jak najbardziej. Nie wierzę w tykający zegar wstecz. Masz pięć dych, to i musisz się na tyle czuć. Zawsze coś strzyknie, ukuje, zaboli - już tak to być musi. Nie myślmy, że za sprawą jakiegoś biegania, czy też modnych fitnessów lub salonów odnowy, ulegniemy eliksirowi młodości. To nie skutkuje. Biozegar jest nieugięty i sprawiedliwy. Każdy dzień przybliża nas do wiecznej ciszy i mroku, czy to się komuś podoba, czy nie. Najważniejsze, by w życiu zgodnie z sumieniem...
Jesteście Państwo ciekawi jakie dostałem płyty? Żadnych. Mnie już prawie nikt ich nie ofiaruje. Podobno wszystko już mam i trudno czymkolwiek zaskoczyć. Wyściskano zatem i zasypano wieloma innymi wspaniałościami.
Dziękuję mojej Żonce, Synowi, Rodzicom i wielu kolegom/koleżankom/przyjaciołom za życzenia osobiste, sms-owe, mailowe, jak i za jedną kartkę! Pokolorowaliście ten dzień, a ładny nie był - szary, bury, wilgotny, bezsłoneczny.... a jednak dzięki Wam stał się piękny. Zagram z tej okazji coś w najbliższą niedzielę ;-)




Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 

 www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"