środa, 23 lipca 2014

Ukrainą w Smoleńsk

Widzieliście Państwo? I co Wy na to? Macierewicz i Kaczyński już łączą mord na Ukrainie ze Smoleńskiem. Byłem pewien, że tak będzie. Dwa/trzy dni temu komuś o tym powiedziałem, że znajdą się tacy idioci. Nie trzeba było długo czekać, nie trzeba było się rozglądać, sami przylecieli, jak ćmy do światła. Mało tego, Kaczyński stwierdził, że tylko mało intelektualny człowiek nie połączy tych obu faktów.
Współczuję mu, życie tej kreatury musi być piekłem. Facet tkwi w bagnie nienawiści i oszczerstw po uszy. Chyba od zawsze, choć wyznawcy jego ideologii wmówią Państwu, że to wy siejecie nienawiść.
Ten kompletnie wyzbyty empatii stwór znowu rozpoczyna swoją grę, w którą wciągnie podobnych do siebie psychopatów. Ten kryminalny umysł powinien zostać odizolowany, bo źle działa na otoczenie. Niestety znam wyznawców tego chorego człowieka, którzy ufając mu bezgranicznie stają się bardzo niebezpiecznymi wyznawcami teorii tej immanentnej postaci. A wszystko tylko po to, by dokopać znienawidzonemu Tuskowi, Palikotowi, Gazecie Wyborczej czy TVN-owi. Oczywiście, między innymi. Wolą słuchać popierdolonych braci Karnowskich, tego pseudo klechy Rydzyka czy nastawionej wrogo Gazety Polskiej do wszystkich myślących poprzez mózg. Koszmary powracają i powracać będą przy każdej okazji, ja też z każdego takiego wpisu muszę się później tłumaczyć, ponieważ bywam obiektem pisowskich nalotów. Jednak mam to w dupie. Nie mam empatii do tego pisowskiego syfu. Nie mam także ochoty tłumaczyć się za to, że myślę normalnie. Brzydzę się ludźmi pokroju Kaczyński, Macierewicz, Pawłowska, Hofman, Brudziński, i mógłbym tak jeszcze wymieniać .... Ich należy izolować. Drodzy Państwo, dopóki nie było pisu, nie było nienawiści w polityce, także pomiędzy nami zwyczajnymi ludźmi. Niestety Kaczyński plus rozsiane bakterie, doprowadziły do bardzo wielkiego zła. Zabijając wiele godnych cech, jak moralność, praworządność, lojalność, przyzwoitość, także wznosząc pod swoim patronatem kościół na sztandary, podważyli jego znaczenie i wszystkie dobrze kojarzące się z nim cechy.
Walka polityczna jaką pis stosuje od lat, bywa haniebna, jednak w ostatnim czasie retoryka przez nią stosowana staje się wręcz obrzydliwa. A ja nie chcę mieć z tym nic wspólnego.
Wielu znajomych powiedziało mi - daj spokój, nie wystawiaj się przed szereg, nie wygrasz z idiotami, ale ja nie mam zamiaru tłamsić tego w sobie. Zbyt stary i mądry jestem, bym pozwolił sobie szambo za kołnierz wylewać.
Dzisiaj jeszcze okazało się, że pan prezes na naszym Śląsku widzi sporo patologii. Szkoda, że nie zauważa jej w swojej głowie.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP