wtorek, 22 lipca 2014

maszyna w powietrzu

Nie latam samolotami, unikam. Niech tam sobie gadają, że to najbezpieczniejsza forma transportu. Posłużę się słowami Gustawa Kramera "nikt mi nie powie, że maszyna w powietrzu, to coś normalnego".
Przerażają mnie dzisiejsze czasy. Człowiek leci jak gdyby nigdy nic na wakacje, przez jakiś tam skonfliktowany obszar, stając się tylko celem. I już nawet nieistotne czy jest się na muszce zamierzenie czy omyłkowo. To tylko obchodzi później nas samych, a nie najbliższych ofiar. Bo samych ofiar nie obchodzi już nic.
Człowiek w aucie czy na rowerze miewa szanse, a będąc wystawionym ponad chmury, bywa się jedynie łakomym kąskiem dyndającym na widelcu ....
Kilka dni bez telewizji dobrze mi zrobiło. Szybko pojąłem, że przez ten właśnie czas, było tylko o zestrzelonym samolocie. Proszę zobaczyć ile to spraw nieważnych na co dzień tłucze ta nasza telewizja. Szczuje, napuszcza, skłóca. A tu spadnie raptem samolot z trzema setkami ofiar i wszystko co do tej pory odchodzi w cień. Okazuje się, że przestaje być ważne.
Kilka osób notorycznie wypytuje mnie o nowy Yes. Co myślę, jak mi się podoba, itd... Umówmy się, że jeszcze nie mam i nie znam. Pierwszeństwo ma Nawiedzone Studio. Tam sobie muzyczki posłuchamy, także porozmawiamy ....  Zostawmy sobie trochę magii na niedzielę. Poza tym, teraz mam kręćka na Slejdów i to o nich chętniej bym pogadał, a nie o każdej pojawiającej się nowości.
Szymon Dopierała obiecał podesłać rozpiskę z ostatniego nawiedzonego. Jak tylko ją otrzymam, ja także obiecuję od razu wkleić. Chętnie na nią rzucę okiem.
Tyle na dzisiaj mojego "tłitowania", w najbliższym czasie obiecuję trochę o muzyce.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP