piątek, 18 kwietnia 2014

święta

Wszystko już kupione. Szynka, schab, śliwki, jajka, żurek, bazie, no i słodycze - dla mnie oczywiście jak zawsze najważniejsze. Lodówka uśmiechnięta. A jeszcze będą wypieki. Na twarzy także. Przyszły pierwsze życzenia, za które dziękuję. Ja niestety tylko odpisuję, pierwszy nie wysyłam, bo przykro mi, gdy ktoś mi z kolei nie odpisze, a ja odpiszę zawsze.
Dzisiaj niewinnie uśmiecha się słońce, lecz zimny wiatr studzi jego promienie. Do soboty jednak dużo czasu. Trzymam kciuki za dobrą pogodą i ogólną miłą atmosferą. Czego wszystkim Państwu także życzę.
W niedzielę będę w nawiedzonym. Normalnie. Realizujący Krzysztof z tego co wiem, także. Będzie miło. Na czekoladowo i z najlepszą muzyką. Do usłyszenia!






Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"