wtorek, 15 października 2013

Reaktywowani COLLAGE zagrają w Klubie "U Bazyla" 12 listopada 2013

O tym, że reaktywowali się COLLAGE informowałem już jakiś czas temu, dzisiaj natomiast pragnę wkleić plakat reklamujący koncert zespołu w poznańskim klubie "U Bazyla". Wtorek 12 listopada 2013 roku. Proszę sobie ten termin zarezerwować. Spotkajmy się tam, na pewno będzie pięknie. Inaczej być nie może.






Plakat Collage popłynął na fejsbuczku w Polskę. Mnie udostępnił go realizujący nawiedzone Szymon, ja dokleiłem na swym profilu, ode mnie kolejne wklejki dostali inni, a później jeszcze inni ...

Na dokładkę poniżej taka tam moja przechwalajka. Wszystkie moje "kolażówki" (przez obowiązkowe "ż" - gdyby komuś przyszło mnie poprawiać na "er-zet"), oczywiście wyłączając satelajciki, trawelersiki, strołbery fildsiki i piterki panki.


















Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)