środa, 15 października 2014

urodzinowe zdobycze

Przez dłuższy czas wczorajszego koncertu stałem blisko firmowego stoiska Pendragon - z płytami, koszulkami, bluzami, czapkami, breloczkami, kubkami i całą masą innych gadżetów. Widziałem jak ludzie kupowali nie tylko najnowszy album , ale i garściami również starsze tytuły. Fajnie, nie daliśmy zatem plamy jako kraj uchodzący w dużym stopniu za "piracki". Choć podobno w ostatnich latach wyniki nieco się poprawiły, okazało się wszak, że w wielu bogatszych narodach, problem ten mocno się wyostrzył. Dobry rok temu gdzieś o tym czytałem. Już nie pamiętam gdzie, sporo czytam różnych rzeczy, poważnych jak i pierdół, i już mi się nieco miesza - co, gdzie, jak, ....
Pragnę pochwalić się urodzinowymi zdobyczami. Oczywiście tymi płytowymi. Czekolad, orzeszków czy skarpetek zaoszczędzę Państwu.
Otóż tak, od mojego syna Tomka, trafił mi się nowiuśki zafoliowany singielek winylowy Biffy Clyro - z dwoma kawałkami do ostatniego albumu. Powinien mnie on wreszcie zdopingować do zakupu całego albumu, którego do dzisiaj jakoś nie ustrzeliłem. Dodam tylko, że zawiera on piękną okładkę zmarłego niedawno Storma Thorgersona (tego m.in. od płyt Pink Floyd, ale i dziesiątek innych ...). Ostatniego tak a propos plastycznego dzieła tego artysty - aby nieco podnieść rangę wydarzenia.
Andrzej z Zielonej Wyspy podarował mi podwójnego winyla Blackmore's Night. Co ciekawe, akurat jedynego tytułu jakiego nie posiadałem w swoich zbiorach. Dla jasności dodam, że choć mam (chyba) wszystkie płyty Ryśka i jego księżniczki "Kendys", to na analogu jest to mój (tzn. ich) pierwszy album.
Całości dopełnia wczorajszy podwójny kolorowy podwójny LP Pendragon.
Są takie chwile, dla których ....



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP