poniedziałek, 27 października 2014

niedyspozycja

Przepraszam za moją niedyspozycję. Rzadko choruję, niestety nie byłem w stanie wczoraj dotrzeć do radia. Nawaliło we mnie wszystko. I aby nie było niejasności, nie byłem po żadnej imprezie.
Czułem się jakbym miał skonać, cieszę się, że dziś już jest w miarę dobrze.
Dzięki piękne Maćkowi Madejskiemu i Krzyśkowi Piechocie za poprowadzenie wczorajszej audycji. Już nie mogę się doczekać wspólnego wieczoru z Państwem w najbliższą niedzielę 2 listopada.
Ponadto, bardzo dziękuję za serdeczne sms/y i maile. Dobrze, że Was mam.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP