niedziela, 8 grudnia 2013

zimowe zaproszenie na 98,6 FM do nawiedzonego studia

Nadeszły bardzo zimne dni. Z padającym śniegiem i chlapą pod nogami. Jest obrzydliwie. Jak to zresztą o tej porze roku. Na szczęście muzyka daje dobry nastrój. Słucham jej jakby jeszcze więcej, lecz nie na tyle, by stracić kontakt z otaczającą mnie rzeczywistością.
Dzisiaj 33 rocznica mordu na Johnie Lennonie. Pamiętam tamten dzień. To był szok. Myślałem, że nastąpi koniec świata. Po umyśle 15-latka mogą krążyć takie myśli. Ale następnego dnia świat istniał nadal. Nietrudno domyślić się, że słucham dzisiaj różnych piosenek Johna. Z nutą nostalgii, przemijania i kruchości istnienia.
Dzisiejsze Nawiedzone Studio już wczoraj spiąłem klamrą nietykalności. Nie pamiętam kiedy tak ostatnio było. Choć może jeszcze coś dopiszę do zeszytu. Na jedną płytę miejsce w torbie powinno się znaleźć. Chyba już wiem na co, ale to wyjawię Państwu wieczorem.
Mam parę niespodzianek, głównie z lat minionych, bowiem nowości nie dostarczają tylu emocji. Zabieram oczywiście takowych kilka, ale ochotę mam na remanenty.
Dziękuję za sms-y i maile. Cieszę się , że tak bardzo Państwo czekacie na wspólne spotkanie o 22-giej. Dobrze, że Was mam. To największa nagroda za miłość do muzyki.
Do usłyszenia!


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"