wtorek, 12 listopada 2013

COLLAGE - Poznań , Klub "u Bazyla", 12.11.2013

COLLAGE (support Retrospective)
Klub "u Bazyla"
Poznań, 12 listopada 2013, godz. 20.00


Zagrali po kilkunastu latach. "U Bazyla" było już którymś tam przystankiem na nowej trasie. Niewielki tłumek, około stu-osobowy, rozgrzany był już na samą myśl o tym spotkaniu. Z grupą kultową i tak wielbioną w artrockowym światku.
Nowy wokalista Karol Wróblewski, który zastąpił dotychczasowego Roberta Amiriana, dał radę. Młodość, polot, entuzjazm i szczypta teatralności, tym nieźle żonglował najmłodszy muzyk Collage (znany fanom art rocka z Believe - grupy Mirka Gila). Pozostali czterej instrumentaliści bez zmian. Ci sami, oryginalni i niezastąpieni. Zagrali dobrze. Jak na niezbyt dobre warunki klubu, można by rzec - bardzo dobrze. Było kilkanaście spodziewanych kompozycji, w tym: "Safe", "EIght Kisses", "Heroes Cry" (od tego zaczęli), "The Blues", "Living In The Moonlight", "Ja i Ty", "Kołysanka", "War Is Over", "Baśnie", ....
Stałem zbyt blisko. Tam, gdzie było nazbyt głośno. Wszystko z głośników rżało, ryczało, wyło, że aż uszy puchły. To popsuło mi zabawę. Szkoda. To był na pewno udany koncert. W niekomfortowym klubie, jego warunkach, przy fatalnym nagłośnieniu. Bardzo żałuję, bo jak zdążyłem się zorientować, niemal wszyscy byli zachwyceni. Maybe next time ...

P.S. Suportem była grupa Retrospective. Spóźniłem się, długo pracowałem, załapując się przez to tylko na dwa utwory.




Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"