poniedziałek, 27 maja 2024

"NAWIEDZONE STUDIO" - program z 26 maja 2024 / Radio 98,6 FM Poznań







"
NAWIEDZONE STUDIO"
wydanie z 26 maja 2024

(
z niedzieli na poniedziałek, w godzinach
22.00 - 2.00
)

 
98,6 FM Poznań oraz afera.com.pl
realizacja i
prowadzenie: a.m.


Dziwna sytuacja. Po raz pierwszy spotkało mnie coś podobnego. Przepraszam za pierwsze mniej więcej dwadzieścia minut programu. Sprawy techniczne. Komuś zachciało się głupich kawałów i rozłączył słuchawki w realizatorce, z której każdej niedzieli w pojedynkę nadaję. Niestety na próżno było mi znaleźć do nich gniazdo w zwoju kabli pod stołem z konsoletą. Nawet jedna z ważnych osób radia nie potrafiła pomóc, a do wodza technicznego akurat nie szło się dodzwonić. Koniec końców ten odezwał się do mnie, gdy już sobie poradziłem. Trochę myślenia/dedukcji i podłączyłem się do studia emisyjnego, natomiast na pulpicie metodą prób i błędów znalazłem potrzebne, alternatywne wobec wydarzenia pokrętła/wskaźniki. Udało się. Myślałem już, że po audycji, że wypuszczę 'nocnik' i pojadę do chałupy, a potem znowu cały tydzień czekania. Ktoś pomyśli, podłączenie słuchawek banał, o czym on mówi? Też bym tak pomyślał. Sprawa nabrała rumieńców, gdy znalezienie do nich gniazda graniczyło z cudem.
Cały ambaras nauczył mnie czegoś, od wczoraj będę silniejszy na ewentualne kolejne dowcipy. Nie pojmuję. Kapuję, radio studenckie, luzackie, ale ja do Nawiedzonego Studia akurat podchodzę serio i nie bardzo chcę sobie żartować z moich Słuchaczy.
Bardzo odpowiedzialnie zachował się jeden z redaktorów, który po moim telefonie szybko przybył, jednak na całe szczęście zdążyłem wszystko posklejać i poprowadzić program. I chyba nie był zły, co myślicie?
Jeśli ktoś nie słuchał od początku, może go zdziwić w setliście Starsailor w takiej dawce. Czy aż tacy dobrzy? Z jednej strony tak, z drugiej zaś pograli w dużej dawce wtedy, kiedy działałem, kiedy walczyłem na być albo nie być wobec całej audycji.
Dzięki za wyrozumiałość. Za liczne wiadomości, także za ocenę techniczną sytuacji sprawnym uchem Odbiorcy. Dzięki Państwu wiedziałem, na czym stoję.
Nie dam się już czymś podobnym nigdy przywitać. Każdego tygodnia będę mieć głupawki na muszce i wszystko posprawdzam, zanim jeszcze zasiądę do naszego wspólnego antenowego czasu.
Do usłyszenia ...


STARSAILOR "Where The Wild Things Grow" (2024)
- Into The Wild
- Heavyweight
- After The Rain
- Where The Wild Things Grow

KINGS OF LEON "Can We Please Have Fun" (2024)
- Don't Stop The Bleeding

MAREK GRECHUTA / ANAWA "Wiosna - Ach To Ty" (1987)
- Wiosna - Ach To Ty

EXILE "Mixed Emotions" (1978)
- You Thrill Me
- Never Gonna Stop
- Kiss You All Over

PLAYER "Player" (1977)
- Baby Come Back
- Cancellation
- Tryin' To Write A Hit Song

GERRY RAFFERTY "City To City" (1978)
- Baker Street

ERIC CLAPTON "Backless" (1978)
- Tell Me What You Love Me
- Promises

BEE GEES "Spirits Having Flown" (1979)
- Too Much Heaven
- Love You Inside Out

DONNA SUMMER "Donna Summer's Greatest Hits" (1994) -- kompilacja
- Love To Love You Baby - {1975}
- MacArthur Park - {1978} - {Richard Harris cover / Jimmy Webb kompozycja}

RACING CARS "Downtown Tonight" (1976)
- Ladee-Lo
- Downtown Tonight
- They Shoot Horses Don't They

LeBLANC & CARR "Midnight Light" (1977 w USA / 1978 w Europie)
- Falling
- How Does It Feel (To Be In Love)

CHRIS ISAAK "Chris Isaak" (1987)
-You Owe Me Some Kind Of Love
- Heart Full Of Soul - {The Yardbirds cover}
- Blue Hotel
- Lie To Me

PHIL CARMEN "Walkin' The Dog" (1985)
- Trapshooter
- Walkin' The Dog
- Song For Raquel

JIMMY DAVIS & JUNCTION "Kick The Wall" (1987)
- Catch My Heart
- Kick The Wall
- Don't Hold Back The Night
- Just Having Touched

BOZ SCAGGS "Hits!" (1980) -- kompilacja
- You Can Have Me Anytime -- {oryginalnie na albumie "Middle Man" /1980/}
- We're All Alone -- {oryginalnie na albumie "Silk Degrees" /1976/}


"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań lub afera.com.pl
(obecność nieobowiązkowa !)

 

"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"