niedziela, 17 października 2021

zaproszenie na memoriał

Dziś niedziela, dzień radiowy. Polecam go wszystkim, wszak dzień radiowy należy radiować.
Trochę nowej muzyki, ale przecież wiecie, nie jestem z tych, którzy o dobrych dawnych i niedawnych dokonaniach zapominają. Nie jestem typem radiowca budującego własną pozycję na bazie streamingowych preorderów, i pewnie dlatego mam niekwestionowaną przewagę.
Odezwał się do mnie Łukasz Jakubowicz, organista m.in. Ani Rusowicz, z prośbą o przekazanie zaproszenia na kolejny Memoriał Jona Lorda, który tym razem odbędzie się 21 października w warszawskich Hybrydach. Będzie trochę atrakcyjnych gości, m.in. Andrzej Zieliński (Skaldowie), Grzegorz Kupczyk (Ceti), Piotr Brzychcy (Kruk) czy Bartek Kossowicz (Collage). Obok numerów ze śpiewnika Deep Purple czy Rainbow, będzie też specjał - premierowy song, o którym Łukasz napisał, cytuję: "wyszło trochę w klimacie Rainbow, mniej Purpli, może Iron Maiden". Dodatkowo dostałem tego plik audio. Ale to raczej bonus do domowego użytku. W nawiedzonym eterze pliki nie obowiązują.
Lato minęło, został październik. Coraz chłodniejszy, łysiejący, wietrzny, nierzadko deszczowy. Ale dziś są przesmyki słońca, więc wykorzystam je tuż po dwudziestej drugiej. Bądźcie proszę na 98,6 FM Poznań lub afera.com.pl
Do usłyszenia ...

a.m