sobota, 12 października 2024

"MUZYCZNY MERKURY" - program z 12 października 2024 / Radio Poznań 100,9 FM Poznań


"MUZYCZNY MERKURY"
12 października 2024

sobota
w godzinach 10.00- 13.00
 
Radio Poznań, 100,9 FM Poznań
realizacja:
Rafał Polacki
prowadzenie:
Mariusz Kwaśniewski
oprawa muzyczna: moja rola

 

Audycja z targów senioralnych "Viva Seniorzy", poprowadzona przez Mariusza z samych terenów targowych. My z Rafałem w studio dbaliśmy o tło. Rafał o realizację, ja o dobór piosenek. Kilka z zasobów radia, większość z płyt. 

Pierwsza godzina:
w tej godzinie gościem Mariusza Piotr Kuźniak
Smokie "Poor Lady (Midnight Baby)" - album "The Original Smokie Gold" /1994 - kompilacja/
Niemen "Czy Mnie Jeszcze Pamiętasz" - album "Sen o Warszawie" /2002 - kompilacja/
Niemen "Sen o Warszawie" - album "Sen o Warszawie" /2002 - kompilacja/
Niemen "Ach, Jakie Oczy" - album "Sen o Warszawie" /2002 - kompilacja/
Niemen "Pod Papugami" - album "Czy Mnie Jeszcze Pamiętasz" /1969/
Niemen "Wiem, Że Nie Wrócisz" - album "Czy Mnie Jeszcze Pamiętasz" /1969/
The Three Tenors "O Sole Mio" - album OST "Pavarotti" /2019/
Chris Norman "Run From The Shadows" - album "The Growing Years" /1992/
Bonnie Tyler "If You Were A Woman (And I Was A Man)" - album "The Best" /1993 - kompilacja/

Druga godzina:
w tej godzinie gościem Mariusza Ryszard Kniat
Chicago "If You Leave Me Now" - z zasobów radiowych
Krawczyk & Bregović "Daj Mi Drugie Życie" - album "Daj Mi Drugie Życie" /2001/ - z zasobów mojej Mamy
Krawczyk & Bregović "Ojda, Ojda" - album "Daj Mi Drugie Życie" /2001/ - z zasobów mojej Mamy
Krawczyk & Bregović "Witaj Gościu" - album "Daj Mi Drugie Życie" /2001/ - z zasobów mojej Mamy
Krawczyk & Bregović "Płatna Miłość" - album "Daj Mi Drugie Życie" /2001/ - z zasobów mojej Mamy
Divlje Jagode "Divlje Jagode" - album "Konji" /1988/
Divlje Jagode "Zauvijek Tvoj" - album "Konji" /1988/

Trzecia godzina:
w tej godzinie gościem Mariusza Tomek Grdeń
Norah Jones "Somewhere Over The Rainbow" - z zasobów radiowych
Divlje Jagode "Touch Me Little Girl" - album "Vatra" /1985/
Simon And Garfunkel "The Boxer" - album "The Concert In Central Park" /1982/
Simon And Garfunkel "Old Friends" - album "The Concert In Central Park" /1982/
Bonnie Tyler "Save Up All Your Tears" - album "The Best" /1993 - kompilacja/
Bon Jovi "We Weren't Born To Follow" - album "Greatest Hits - The Ultimate Collection" /2010/