niedziela, 8 stycznia 2023

twarz w dłoniach

Głupio mi po wczorajszych Marillion. Nagadałem za dużo i słusznie mnie ustawiacie Drodzy Państwo do pionu. Nie powinien tak zadeklarowany fan. Co z tego, że ostatnio na miękkich nogach, ale jednak ktoś, kto tyle tej grupie zawdzięcza. Nie wykasuję wczorajszego tekstu, niech zostanie, trzymajcie za słowo, kiedy trzeba wypomnijcie, za słowa trzeba brać odpowiedzialność.
Zapętliłem "An Hour Before It's Dark", kręci się już po raz trzeci, niekiedy ze wstydu skrywam w dłoniach twarz, bo przecież jest tu trochę pięknej, momentami przepięknej muzyki. No dobrze, nie za wszystko wystawiłbym pierś, jednak, jak od początku zachwycały mnie "Murder Machines" i "The Crow And The Nightingale", tak nic się nie zmieniło. A przecież suity "Sierra Leone" oraz "Care", też mają mocne chwile.
Tak w ogóle, wciąż jest mi to bliska grupa. Żałuję, że się zmieniam, niestety nie na lepsze, i oto tego owoc. Następnym razem, zanim objadę idola, utnę sobie długi spacer. Świeże powietrze dobrze pozycjonuje myśli, te głupie studząc.
O 22-giej zagram dzisiaj na 98,6 FM Poznań mnóstwo wspaniałej muzyki. Oby również Marillion.
Liczę na wspólny długi wieczór, a potem już nocne słuchanie.
Do usłyszenia ...

a.m.


Andrzej Masłowski 
"NAWIEDZONE STUDIO"

w każdą niedzielę od 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań lub afera.com.pl

 

"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"