wtorek, 8 lutego 2022

logo

Co sądzę o wyborze nowego logo Afery? Okropne. Tak właśnie sądzę. Pytacie, więc odpowiadam. Na antenie nie mógłbym sobie pozwolić, dlatego piszę tu.
Za ten projekt zwycięzca zgarnął parę kafli. Oficjalnie. Żadne pod stołem. Konkurs był. Była komisja, a w niej ludzie, którzy się na tym znają. Ja się nie znam, dlatego moje "okropne" nic nie znaczy. Narazić się tylko mogę, bo bardzo możliwe, że ktoś ten tekst źle zinterpretuje. A ja piszę w dobrej intencji, ponieważ nie jest mi obojętne.
Za tę kupę forsy byłby dobry cd-player i jeszcze by zostało. Co tam dobry - bardzo dobry. Ale pieniądze nie na niego, natomiast na zajęcia plastyczne rozdysponowano. Dla ludzi, którzy snuję przypuszczenie, i tak tego radia nie słuchają, tylko sobie wzięli udział w konkursie.
Na moje oko takie logo zaprojektowałby niejeden małolat, który w chałupie ma do dyspozycji linijkę, kątomierz i byle trzy/cztery kolory pisadeł. W ogóle wygląda to coś, niczym twórczość dziecka z podstawówki, które z nudów na lekcji geometrii sobie wylinijkowało.
Jest jeszcze czas, by się z tego wycofać. Pewnie forsa już przepadła, ale chociaż zatrzymajmy ten bohomaz. Niech nikogo nie straszy. 

P.S. I jeśli już, to 98,6 FM, a nie Fm. -- Fm to symbol pewnego pierwiastka.

a.m.