piątek, 13 marca 2020

koronaświrus

No teraz to się porządnie wkurzyłem. Rozumiem, pozamykane knajpy, biura, sklepy, a nawet absencję od zajęć z anglika, ale żeby Nawiedzone Studio przymusić do kwarantanny? Ok, jak wszyscy to wszyscy, ale jak ja bez tych naszych niedzielnych spotkań wytrzymam?
Jestem głęboko przekonany, że wszyscy - jak tu stoimy - spotkamy się pełni zdrowia za rok i dwa, lecz teraz musimy sobie pocierpieć. Przymusowo. W całym kraju (i w wielu zakątkach globu) zapanowała od wszystkiego obowiązkowa pauza. Nie będzie zatem najbliższego Nawiedzonego Studia, nie będzie go w ogóle do odwołania. A jeśli po środowym koncercie dopadnie mnie jeszcze jaki czort, nie usłyszymy się nigdy. Wszak wszystko możliwe.

Jeszcze wczoraj na skrzynkę mailową dostałem powiew optymizmu, bowiem w komunikacie oznajmiono, by w radio przebywać nie dłużej niż potrzeba. No pewnie, te moje cztery godzinki to jak z bicza strzelił. Tymczasem sprawa nabrała tempa, i właśnie okazało się, że nawet kwadransik to stanowczo za długo.
Najgorsze, że nawet nie mogę sobie z tego wszystkiego zakpić, bo nie daj Buddo wszechmocny, gdyby jednak komuś naprawdę kawałek płuca wyżarło, byłoby po mnie. Dostałoby mi się za głupotę i nieodpowiedzialność. Tak więc przyjmuję tę pandemiczną panikę, jednocześnie trzymając kciuki za zdrowy rozsądek.
Czekam na dalszy rozwój wydarzeń, a przede wszystkim, na jak najszybsze otwarcie wrót Nawiedzonego Studia. Kurcze felek, mam w planie do zagrania tyle kapitalnych płyt, a tu takie fiku miku. Im dłużej od siebie "odpoczniemy", tym bardziej sprawa wyda się nie do nadrobienia. Poza tym, przygotowałem piękny pożegnalny kącik wobec zmarłego ostatnio Keitha Olsena. Mało tego, za chwilę wbije do mnie kurier z mega przesyłką, tj. z kilkoma promo kompaktami. Być może któryś z nich okaże się
odkryciem na miano roku. Nie zdążyłem Wam Kochani zagrać czterech gorących nowości, jednak mam nadzieję, że szybko nie wystygną.
Tyle na ten moment. Uaktywnię się w recenzjach nowych płyt, byśmy nie posnęli. Pa pa.







Andrzej Masłowski
 
"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań 
 

"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"