poniedziałek, 9 sierpnia 2021

"NAWIEDZONE STUDIO" - audycja z 8- na 9 sierpnia 2021 / Radio "Afera" - 98,6 FM Poznań



"NAWIEDZONE STUDIO"
z niedzieli na poniedziałek, z 8- na 9 sierpnia 2021 - godz. 22.00 - 2.00
 
RADIO "AFERA", 98,6 FM (Poznań)
www.afera.com.pl 


realizacja i
prowadzenie: Szymon Dopierała

 

 

Wczoraj w roli gospodarza Nawiedzonego Studia Szymon Dopierała. Bardzo mu dziękuję. Jestem przekonany, że nie zabrakło dobrego grania. A ja zabawiłem na występie Marcina Dańca. Bite dwie godziny dobrego humoru - wiadomo, takiego z krakowską nutką. Pan Marcin wspiął się na wyżyny dawnej sławy, pomimo iż na występ dotarła jedynie garstka dawnych możliwości.
Podobno na tym nie koniec kulturalnych atrakcji mojego turnusu.

Trochę cierpię na niedobór muzyki. Najgorsze, że moja ekipa kompletnie nie jest nią zainteresowana. Ale i to da się nadrobić W rekompensacie dobre jedzenie, tylko niezdrowe i słusznie lodowate napoje, plus desery, lody... Jednymi słowy, słodycz lata.

 


Andrzej Masłowski
 
"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę, godz. 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań lub www.afera.com.pl
 

"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"