czwartek, 21 kwietnia 2022

wyszukiwarka

Słuchacz wyraził zdziwienie, że nigdy w nawiedzonym nie zaprezentowałem Steely Dan. Sprawdził w blogowej wyszukiwarce, efekt na zero. I rzeczywiście. Też sprawdziłem - nie ma. A przecież niedawno zagrałem fragment z "Aja". Niestety śladu po tym.
Zauważyłem już jakiś czas temu, że z tą wyszukiwarką jest coś nie tak. Pewnego razu potrzebowałem sprawdzić, jakie utwory zaserwowałem z filmowego Keitha Emersona "Nighthawks", a na bank w eter poszła blisko połowa albumu. Niestety, i w tym przypadku nie da się sprawdzić. Coś zatem na rzeczy, tylko nie wiem, co? Albo zwyczajna niedoskonałość wyszukiwarki, albo mea culpa, biorę na siebie ten bagaż, też możliwe, iż przeoczyłem nie zapisując obu przypadków w audycyjnych setlistach. To możliwe, choć mało prawdopodobne. W radiowym zeszycie raczej skrupulatnie notuję kolejność wyemitowanych nagrań, a później jeszcze konfrontuję z na świeżo złożonymi okładkami płyt.
W grę wchodzą jeszcze literówki lub tym podobne niedociągnięcia, ale i w tym przypadku prędzej czy później dokonuję korekt dzięki paru osobom, które czujnym okiem po mnie sprawdzają.
Jeśli podobne przypadki będą się mnożyć, pomyślę nad innym dostawcą usług hostingowych. Ten blog ma pełnić w pewnym sensie rolę mojego pamiętnika, a na co komu taka baza chaosu i przypadku. 

a.m.