czwartek, 9 marca 2023

serdecznie i ciepluśko

Wczorajszy dzień kobiet spodobał mi się w ciastku, kawie oraz jednym głębszym. Poza tym, dzień jak co dzień. Wydałem z siebie dokładnie tyle życzeń, ile w rewizycie otrzymuję corocznie na dzień faceta. A że typ ze mnie niemiły, żadnych ciepluśkich słów, ni całusków sobie nie przypominam.
Nastawiłem więc babskie śpiewanie z płyty Jima Peterika. Z takimi osóbkami to mi odpowiada, a jakże!. Żadnego ględzenia o kwiatkach, roślinkach, ciuszkach z wyprzedaży, wnukach, czy tym podobnych nudach, w tym notorycznego u bab (Andy, ty seksisto i mizoginie!) przyciszania muzyki. Jest odjazdowo. Spójrzmy zatem na niektóre tytuły piosenek: "From Night In Pontiac", "Full Moon Crazy" czy "Music In The Aire". Jakże szczęśliwie się pod ich skrzydełkami czuję. Hardrockowe laseczki, bądź podążając tropem albumowego tytułu: tygrysice, dają radę - i pod tym, i pod każdym innym względem. Najlepszego śpiewające królowe!

a.m.


"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań lub afera.com.pl

 

"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"