poniedziałek, 19 grudnia 2011

NAWIEDZONE STUDIO IS THE BEST, a KIM DZONG IL'owi mówimy auf wiedersehen in HELL !!!

Dzisiaj w "Aferze" odbyła się tradycyjna coroczna Wigilia Radiowa, na której tradycyjnie, jak co roku, nie byłem. Ale był na niej Andrzej Bukała, nasz nadworny coniedzielny realizator. Podczas jej trwania, przysłał mi Andrzej ogromnie radosnego sms'a. Mianowicie, przekazał wiadomość, która nie tylko mnie raduje, ale mam nadzieję, że i Was, Moi Drodzy Słuchacze. Otóż, "Nawiedzone Studio" znalazło się na pierwszym miejscu słuchalności w internecie, spośród wszystkich audycji Radia Afera. Jeśli to prawda, to jest to dla mnie najpiękniejsza wiadomość tego roku !!! Za co, przy okazji, pragnę Wam gorąco podziękować !!!
Oczywiście świadom jestem, ze informacją dnia, jeszcze bardziej radosną od tej dotykającej bezpośrednio mnie samego, jest śmierć wodza Kim Dzong Ila. Niemniej Drogi Panie, zbaw proszę duszę tego łotra. Lecz najpierw wystaw paskuda na Sądzie Ostatecznym, na zasłużony lincz.




Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl